Make Up Pengantin By Make up artist, Dinie Awalluddin


Makeup artist untuk sesiapa sahaja. Dinie Awalluddin memberi sentuhan emas di wajah penyanyi tersohor Anuar Zain di salah sebuah sesi pengambaran bersama media.

Blogger terkenal Fatin Liyana juga mendapat sentuhan makeup natural bak puteri daripada make up artist, Dinie Awalluddin.


Make up artist, Dinie Awalluddin berpengalaman lebih 10 tahun dalam industri solekan dan merias wajah selebriti, pelakon, penyanyi, golongan VVIP, VIP malah raja sehari di majlis pertunangan, pernikahan, persandingan mahupun orang perseorangan yang mahu menghadiri majlis-majlis. 

Kepakaran Dinie Awalluddin adalah menghasilkan sentuhan dan teknik solekan natural namun masih mengekalkan keayuan dan keanggunan wajah semulajadi pemiliknya. Bakal raja sehari boleh mencuba make up pengantin by Dinie Awalluddin.

Antara individu ternama yang mendapat sentuhan emas make up artist, Dinie Awalluddin adalah Tuanku Nurzahirah 2008-2010, Ameera Zaini model, pengacara dan duta produk, pemilik Tudung Siti Murni, Murni Abd Aziz sehingga kini dan ramai lagi

Hubungi make up artist, Dinie Awalluddin:



No. Telefon : +6017 6060 406

Emel : dinieawalluddin0976@gmail.com

Dapatkan juga tips solekan daripada Make up Artist, Dinie Awalluddin yang juga makeup specialist dalam industri solekan.

Comments

Popular posts from this blog

Hif Editorial Services

Cintaungubiru