Khidmat Pembersihan Dry Ice Blasting





Adakah anda sedang mencari perkhidmatan pembersihan? Usah bimbang, perkhidmatan pembersihan yang menggunakan 'Dry Ice Blasting' adalah jalan penyelesaiannya.

Perkhidmatan pembersihan 'Dry Ice Blasting' ini merupakan satu teknologi baru yang mesra alam dan teknologi hijau. Ianya sesuai untuk diaplikasikan oleh kebanyakan industri. Ia juga boleh membersihkan kotoran yang susah dibersihkan dengan cara manual tanpa penggunaan bahan kimia.
Mengapa? Kerana dengan kaedah yang digunakan ini, kerja-kerja pembersihan menjadi lebih mudah, senang dan sangat berkesan dalam proses pembersihan. 

Ia juga sesuai digunakan untuk semua industri seperti makanan, plastik, getah, automotif, perkapalan dan aero angkasa, minyak dan gal, bangunan dan berbagai lagi.

Contoh untuk industri automotif; enjin kereta mewah tahun 2010 ke atas tidak boleh dicuci dengan air secara berterusan kerana ianya elektronik sepenuhnya. Dry Ice Cleaning (Pembersihan Ais Kering) adalah solusinya. Begitu juga dengan jubin jenis granit tidak boleh dicuci dengan pencuci biasa atau bahan kimia. Ini kerana, kimia akan menghitam atau merosakkan kecantikan granite. Jadi, solusinya adalah 'Dry Ice Cleaning'. 

Bagi anda yang berminat mahukan perkhidmatan pembersihan sehebat ini, hubungi:

Talian: +6010 - 6000 630

Fb link :  https://www.facebook.com/Dry1ceCleaning

Lokasi: Melaka & bergerak ke serata Malaysia mengikut permintaan.


Comments

Popular posts from this blog

Hif Editorial Services

Cintaungubiru