Monday, January 12, 2015

Rawatan Masalah Jerawat Degil

 

MASALAH JERAWAT DEGIL?



Nama perniagaan : Widad Global Network

Jenis perniagaan :  Produk kecantikkan

Negeri operasi :  Terengganu


Alamat email :  widadglonet@gmail.com

Instagram: ardaeshop

No telefon :   01126093727 (SMS/Whatsapp)

Keterangan Produk :  

Masalah jerawat ?? Dah berkurun lama tumbuh kat muka sampai malu nk jumpe org ?
kalau boleh nak tutup muka bila keluar  huhuhu

Tapi kini, pakai produk ni tak sampai sebulan pun, jerawat-jerawat yg lama bertapak dimuka dah hilang, macam tak caye sebab pakai sabun jer, harga dah lah murah jer, tak perlu berhabis beratus-ratus pun !  Harga mampu milik dan sesuai untuk semua jenis kulit,

Ape tunggu lagi, jom hapuskan masalah jerawat, kulit kusam dan parut jerawat di muka tu !!  Gunakan SABUN PEWITT anda pasti teruja =) =)

Khasiat Sabun Pewitt:

€ menghilangkan jerawat batu
€ menghilangkan parut jerawat
€ menghilangkan kesan jerawat
€ memutihkan
€ mengecilkan pori-pori kulit
€ menyihatkan kulit(vitamin-c)
€ menyegar kulit muka .
€ mengawal minyak berlebihan
€ mengekalkan kelembapan kulit
€ menigkatkan keanjalan kulit ( org berusia )
€ kulit lebih licin , cerah dan berseri-seri
€ membuang toksin pada wajah
€ mengahalang blackhead dan whitehead
€ TAK BAYAR LEBIH ..


Berminat ??
SMS/Whatsapp segera katakan “sabun pewit” ke 01126093727 untuk dapatkan harga cantik anda sekarang !

Agen diperlukan
Agen diperlukan
Agen diperlukan



4 comments: